GRATTIS!

har inte bloggat på ett tag p.g.a av olika anledningar, men nu börjar jag igen. Första inlägget på ett tag borde vara ett rolgt inlägg och därför tänkte jag tillägna det till Hanna som fyller 16 idag!

Hanna, du är världens finsate och goaste tjej som bara sprider glädje runt dig vart du än går. Du är tjejen som alltid går med ett leende på läpparna, som alltid finns där och som aldrig sviker. Ska vi sedan snacka utseende är du tjejen med "det lilla extra" (haha) som VÅGAR vara den du är (så till alla som läser det här, våga va er själva och skit i vad andra tycker). Du är en såndär underbaring som det bara finns en av och jag är så himla tacksam att jag lärde känna just dig. Hoppas du får en grym dag med många fina presenter, för det är du verkligen värd!


min fina fina vän!

Kommentarer
Postat av: Hanna

puss på dig emma!!! vad gullig du är nu blev jag så himla glad i allt pluggelände :'D älskar dig du är en riktigt bra vän, längtar till stockholm, då ska vi shoppaaa!!! :D

2012-05-09 @ 20:42:59
URL: http://hannadarius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0